Szeretnéd frissíteni a telefonodra letöltött alkalmazásokat, de a Play áruház nem hajlandó elindítani a letöltést? Folyton a Play áruház letöltés függőben üzenet fogad? Ennek több oka is lehet, az első, hogy a Play áruház egy ideje már nem támogatja egyidejűleg több alkalmazás letöltését, így hiába vár frissítésre több alkalmazásunk is, egyszerre csak egyetlen alkalmazás frissítésének letöltését fogja elindítani. A második, hogy a Play áruház beállításaiban csak Wifi kapcsolaton keresztül engedélyeztük a frissítések és az alkalmazások letöltését és éppen mobilinternetet használunk. A harmadik, hogy a Play áruházunk valamilyen okból lefagyott és nem reagál semmire. Az alábbiakban részletesen ismertetjük a lehetséges megoldási javaslatainkat.
Ez is érdekelhet: Google Play szolgáltatások letöltése, frissítése
Frissítések letöltése manuálisan
Első lépésként próbáljuk meg manuálisan rávenni az áruházat, hogy indítsa el a frissítések letöltését.
- Nyissuk meg a telefonunkon a Play áruház alkalmazást.
- Érintsük meg a bal felső sarokban a menü ikont, majd válasszuk a Saját alkalmazások és játékok menüpontot.
- Érintsük meg a Frissítsd mind gombot a letöltés indításához.
Alkalmazások letöltésének és automatikus frissítésének beállítása
Ahogy fentebb is említettük, amennyiben a beállításaink nem engedélyezik a mobilinternet segítségével történő letöltést akkor minden adatforgalmi kérelmünk függőben fog maradni. Az alábbiak szerint tudjuk a beállításokat módosítani.
A letöltési preferencia módosítása:
- Nyissuk meg a Play Áruházat.
- Érintsük meg a bal felső sarokban a menü ikont, majd a lenyíló menüben válasszuk a Beállítások sort.
- Érintsük meg a Letöltési preferencia pontot.
- Válasszuk a Bármilyen hálózaton keresztül lehetőséget.
A frissítések letöltésének beállítása
- Nyissuk meg a telefonunkon a Play áruház alkalmazást.
- Érintsük meg a bal felső sarokban a menü ikont, majd válasszuk a Beállítások menüpontot.
- Válasszuk az Alkalmazások automatikus frissítése sort, majd az Alkalmazások bármikor automatikusan frissülhetnek lehetőséget.
Play áruház kényszerleállítása és a mentett adatainak törlése
Amennyiben a fenti módszerek nem segítenek, valószínűleg a Play áruház működésében lépett fel hiba. Próbáljuk meg az alkalmazás leállítani, majd a mentett adatait törölni.
- Nyissuk meg a telefonunk Beállítások menüjében az Alkalmazások lehetőséget.
- Válasszuk a Play áruház adatlapját.
- Érintsük meg a Kényszerleállítás gombot.
Amennyiben ez nem segít, töröljük az alkalmazás adatait és a gyorsítótárát.
- Nyissuk meg a telefonunk Beállítások menüjében az Alkalmazások lehetőséget.
- Válasszuk a Play áruház adatlapját.
- Válasszuk a Tárhely sort.
- Érintsük meg az Adatok törlése, majd a Gyorsítótár törlése gombokat.