Play Áruház letöltés függőben hiba javítási útmutató

Szerző: drDROID

Szeretnéd frissíteni a telefonodra letöltött alkalmazásokat, de a Play áruház nem hajlandó elindítani a letöltést? Folyton a Play áruház letöltés függőben üzenet fogad? Ennek több oka is lehet, az első, hogy a Play áruház egy ideje már nem támogatja egyidejűleg több alkalmazás letöltését, így hiába vár frissítésre több alkalmazásunk is, egyszerre csak egyetlen alkalmazás frissítésének letöltését fogja elindítani. A második, hogy a Play áruház beállításaiban csak Wifi kapcsolaton keresztül engedélyeztük a frissítések és az alkalmazások letöltését és éppen mobilinternetet használunk. A harmadik, hogy a Play áruházunk valamilyen okból lefagyott és nem reagál semmire. Az alábbiakban részletesen ismertetjük a lehetséges megoldási javaslatainkat.

Ez is érdekelhet: Google Play szolgáltatások letöltése, frissítése

Frissítések letöltése manuálisan

Első lépésként próbáljuk meg manuálisan rávenni az áruházat, hogy indítsa el a frissítések letöltését.

Play áruház letöltés függőben

Play áruház frissítések letöltése manuálisan

  • Nyissuk meg a telefonunkon a Play áruház alkalmazást.
  • Érintsük meg a bal felső sarokban a menü ikont, majd válasszuk a Saját alkalmazások és játékok menüpontot.
  • Érintsük meg a Frissítsd mind gombot a letöltés indításához.

Alkalmazások letöltésének és automatikus frissítésének beállítása

Ahogy fentebb is említettük, amennyiben a beállításaink nem engedélyezik a mobilinternet segítségével történő letöltést akkor minden adatforgalmi kérelmünk függőben fog maradni. Az alábbiak szerint tudjuk a beállításokat módosítani.

A letöltési preferencia módosítása:

  • Nyissuk meg a Play Áruházat.
  • Érintsük meg a bal felső sarokban a menü ikont, majd a lenyíló menüben válasszuk a Beállítások sort.
  • Érintsük meg a Letöltési preferencia pontot.
  • Válasszuk a Bármilyen hálózaton keresztül lehetőséget.

A frissítések letöltésének beállítása

Play áruház automatikus frissítés

Play áruház automatikus frissítés beállítása

  • Nyissuk meg a telefonunkon a Play áruház alkalmazást.
  • Érintsük meg a bal felső sarokban a menü ikont, majd válasszuk a Beállítások menüpontot.
  • Válasszuk az Alkalmazások automatikus frissítése sort, majd az Alkalmazások bármikor automatikusan frissülhetnek lehetőséget.

Play áruház kényszerleállítása és a mentett adatainak törlése

Amennyiben a fenti módszerek nem segítenek, valószínűleg a Play áruház működésében lépett fel hiba. Próbáljuk meg az alkalmazás leállítani, majd a mentett adatait törölni.

Play áruház kényszerleállítás

Play áruház kényszerleállítása

  • Nyissuk meg a telefonunk Beállítások menüjében az Alkalmazások lehetőséget.
  • Válasszuk a Play áruház adatlapját.
  • Érintsük meg a Kényszerleállítás gombot.

Amennyiben ez nem segít, töröljük az alkalmazás adatait és a gyorsítótárát.

Play áruház adatok törlése

Play áruház mentett adatok és gyorsítótár törlése

  • Nyissuk meg a telefonunk Beállítások menüjében az Alkalmazások lehetőséget.
  • Válasszuk a Play áruház adatlapját.
  • Válasszuk a Tárhely sort.
  • Érintsük meg az Adatok törlése, majd a Gyorsítótár törlése gombokat.

Ezek is érdekelhetnek: